Söndag den 26:e Augusti

Klockan är över 00.00 så det är väl rättare sagt måndag egentligen. Hoppas ni har haft en trevlig helg. Jag har haft en utmärkt lite semester kan man säga. 10 dagar ledig och bara tagit det lugnt. Inte gjort något. Var mest med familjen och sedan träffat mitt gudbarn och haft det mysigt. Det har varit perfekt. Har inte träffat så många, men det beror mest på att jag helst bara ta det lugnt och göra så lite saker som möjligt.
 
I fredags såg jag ÄNTLIGEN The Dark Knight Rises och jag är så himla nöjd. Christopher Nolan gjorde ett sådant himla bra jobb med den sista filmen och man kunde inte bli mer nöjd med slut resultatet. Både Christian Bale och Tom Hardy samt Anne Hathaway gjorde ett extrem bra framträdande som Batman, Bane och Catwoman. Jag blev dock lite besviken att Bane dör i filmen. Men så är det väl, att alla skurkar dör. Fast Bane var så himla cool. Sedan att man vet att det är snygga Tom Hardy bakom masken gjorde väl saken också lite bättre. Men han gjorde ett extremt bra framträdande som Bane. Grymt.
 
T.HARDY UR "THIS MEANS WAR".. INNAN THE DARK KNIGHT FILMEN SPELADES IN.
 
(BILDEN TAGEN FRÅN FILM PREMIÄREN AV TDKR) TOM HARDY SOM SPELAR...
 
... BANE
 
Som ni ser på bilden ovanför Bane så har han ju tack gode gud gått ned i vikt och ser inte lika stor och biffig ut, men det är ju en stor skillnad på hur han såg ut innan han byggde upp alla musklerna (första bilden). Imponerande vad dessa skådespelare gör för roller i filmer dem får. Men men, jag blev bara tvungen att berätta detta för jag var så sjukt imponerad över hur bra filmen faktiskt var och att förändringen på Tom blev verkligen stor.
 
Hur som helst, imorgon är det dags att återvända till verkligheten och ja det är väl inte så mycket jag vill säga med det. Hoppas veckan blir bra. Själv har jag lite saker in planerade, men sedan tar jag veckan som kommer :) Sov gott med er och så hörs vi antingen imorgon eller i veckan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0