Lördag den 29:e December

Go' kväll på er!
 
Jag sitter just nu och tittar på Sagan Om Ringen, den går på tv 4. Har ju såklart sett alla, men det är alltid lika kul att se dem. Tänker faktiskt på pappa eftersom han var ju den som tog med mig och min storebror på bio då den kom ut på bio. Minns hur besviken jag var eftersom jag inte fattade att det var en triologi. Så jag blev nog lite arg efter filmen och att man skulle behöva vänta ett år på typ nästa. Jag bah: ETT ÅR???!!
 
 
Nå hur har eran jul sett ut då?! Själv så firade jag en massa och hade så trevligt på julafton. Det kunde fan inte varit bättre än så. Sjukt nöjd. Även hundarna var fin klädda. Den ena hade en fluga och den andra fick en fin rosett runt halsen. Så himla söta.
 
 
 
 
På juldagen åkte vi till lillebror och hans mamma där vi firade våran "lill jul". Skit mysigt och VÄRLDENS GODASTE mat jag ätit på länge. Vi fick sedan våran favorit efterrätt också. Älskar. Jag minns att jag ville ha det här på min födelsedag för många år sedan. Älskar iallafall denna underbara
 
 
Hur som haver, det är snart dags för att ringa in det nya året. Vad har  ni för er på nyår ny då?
 
God natt med er. Ska ta och sova lite.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0