Söndag den 26:e Februari (mobilblogg)

God kväll!

Hoppas allt är bra med er. Att ni fick en fin Alla Hjärtans Dag och bara mys. Uppskatta dem man tycker om och älskar ska vi gör varje dag och inte en gång om året bara.

Jaha, vad har hänt den senaste tiden? Jo jobbat bara om jag ska låta tråkig. Sedan har jag i förväg planerat min brors överraskning som inträffade igår. Det var så himla kul för han blev verkligen chockad. Han trodde inte att alla vi skulle vara hemma hos honom när han kom hem. Hade städat hela hans hem, lagat mat och dekorerat med ballonger och ljus överallt. Sköt serpentiner och sådant på honom. Så himla kul. Hahaha :D Han som trodde jag jobbade hela helgen.

Men icke nicke.. Nä, men vi hade verkligen skoj igår. Är så glad att jag lyckades få ihop det hela. Så grym jag är, men jag fick den bästa hjälpen av vänner och familjen! TACK TACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0