Torsdag den 2:a Februari (mobilblogg)

*Aaatjooo*

Jag nyser i omgångar och vill bara dö. Det är ju inte heller mitt enda problem. Har åkt på en kraftig förkylning och snyter mig som om jag skulle vara en elefant. Sedan är jag tjock i halsen också! Otur på otur, det blir värre. I tisdags var jag på ögon undersökning bara för att kolla. Det slutade med att jag fick gå hem med en salva som gör mig blind ju. Tydligen fick jag ögondroppar som gjorde att mina ögon blev ömma.

Så utan linser till på tisdag och ögonsalva tre gånger om dagen. Jag är så förkyld att mina öron har fått lock och min näsa är så täppt att jag inte kan andas. Hes som en knarkare och öm i magen. Med andra ord så kan jag varken höra, se, prata, andas eller jaa vad mer måste man göra för att leva??! Usch, vill bara döö just nu!! :(

Dock så är jag glad att min kompis Laura ringde idag och berättade om hur hennes resa har varit och att hon är tillbaka till oss på jobbet snart igen. Så glaaaad jag är alltså. Mi amiga is back!

Ja, jag har inget roligt att berätta eftersom jag är sjuk och bara ligger i sängen hela tiden.. Så idag har jag bara tagit det lugnt och försöker att vila upp mig så gott det går.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0