Lördag den 14:e Januari

Wiiiiie klarade mig ifrån fredag den 13:e. Moahahaha.! Men det kan bero på att jag vägrade sätta min fot utanför dörren igår. Lade allt åt sidan och var hemma heeeela kvällen. Idag däremot ska jag ut. Eller nja, inte ut - ut. Ska bjuda mor min på bio. *Whoop*.. plus poäng för att vara en snäll dotter.

Så länge sedan jag och mamma bara gjorde något. Jag är ju nästan aldrig hemma så jag hinner knappt träffa henne fast vi bor under samma tak. Så jag bestämde mig för att göra något skoj idag. Så jag ska städa lite nu och sedan hoppa in i duschen.



Men just nu så ska jag bara kolla klart på nya säsongen av Jersey Shore. Jag har sovit riktigt gott och är pigg som bara den trots efter vad jag såg igår så fick jag inga mardrömmar av variga rumphål och hemorrojder. T.B som får mig att kolla på så sjuka saker. Hahahaha.. Måste sluta lyssna på vad hon berättar och tittar på för sjukaprogram.. Hahaha.. usch tanken får mig att vilja spy.! :S

Hahaha, jaja.. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0