Onsdag den 11:e Januari (mobilblogg)

God kväll allesammans! :P

Hur är det med er då?! Jag ligger själv just nu i sängen och planerar inför helgen. Pratar med bror min och messar med Therese och Maria samtidigt. Men det gör jag i stort sett hela tiden.. Hehe..

Igår var jag och träna med Gisela. Det är andra gången nu. Imorgon är det dags igen för att träna. Vi är så grymma. Haha.. Vi kör verkligen hårt. Det känns så skönt efteråt. Får vi se hur länge det här varar. Jag hoppas vi fortsätter så här.

Imorgon så ska jag jobba och sedan så får vi se om någon av hundarna kommer till helgen vilket jag hoppas. Saknar dem jättemycket. Önskade jag kunde ha dem bägge två, men det blir för mycket.

Nej, nu ska jag sova! Upp tidigt imorgon igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0