Tisdag den 17:e Januari

Var ska jag börja?! Jag har brutit ett evighets löfte. Skaffade mig ett konto på facebook och jag tror (om jag ska vara ärlig) att jag ångrar mig lite nu. Har hört efter och man kan tydligen inte ta bort sitt konto (typiskt). Hur som helst jag har sagt att jag ska ge det hela en månad. Är lite glad över att jag kan prata med mina underbara vänner Danyelee (som jag aldrig träffar) och Laura (som är i Sydamerika). Det enda positiva..typ.. haha. :P

Nåväl, det var väl den nya nyheten. Det var en lugn och trevlig helg. Tog det lugnt. Mötte upp Jennifer i söndags. Tack för att du är en sådan fin vän.! Sedan så var det bara en avkopplande helg för mig. Åkte in till stan med bror min och kikade på kläder och skor åt honom.

Jaa, annars då? Jo, jobbar bara. Imorgon ska jag få lite avkoppling. Just nu är jag så uppe i varv och har för mycket tankar i mig. Så imorgon åker jag till bror för att umgås med dem som får mig att må som bäst och det är faktiskt hundarna. Den bästa terapin är faktiskt en promenad med hundarna. :)



Jag kan verkligen inte motstå dem alls. Se hur söta dem är.! Aja, efter ha tittat på Cesar Millan ikväll så ska jag och bror testa något nytt imorgon. Så jag ser fram emot det.! Bäst att jag får min sömn för imorgon kommer jag ha fullt upp.! Yeaah!

Ha det gott allesammans! Nu ska jag sova..


Kommentarer
Postat av: mamita

Romeo ser nästan ut som om han visar tänderna på översta bilden. Men det är väl inbillning :-)

2012-01-18 @ 11:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0