Tisdag den 24:e Januari (mobilblogg)

Idag är det ingen vanlig dag för det är T.Bs födelsedag. Hurra hurra hurraaa!! Grattis på födelsedagen kompis!

Men hallå på er igen!

Jaa. Helgen har varit fullt med saker att göra.! Har jobbat och jobbat en massa. Sedan så har bror min varit på besök med hundarna också. Även på jobbet så fick jag sällskap av Romeo som tassade runt och blev poppis. Älskar den lilla krabaten. Gjorde min dag då.

Annars har det varit lugnt. Just nu är jag så mycket jag kan med mina hundar för dem får mig att må så himla bra när det är mycket omkring mig. Hundar mig en lugnande energi när det är stressigt eller mycket att tänka på.

Nää. Det har väl varit min helg och vecka.! Nöjd. Nu ska jag snart lägga mig. Imorgon är det en ny arbetsdag!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0