Torsdag den 5:e Januari 2012!!!

God morgon allesammans!

Sitter just nu och käkar lite frulle. Har sovit så sjukt dåligt i natt eftersom jag var så uppe i varv efter dagen. Jag somnade tidigare under kvällen när jag kollade på ett förlossningsprogram, hur det nu kom sig?! Dem gapade ju och grät, skrek och hela paketet. Så jag fattar inte varför hur man kan somna till sådant. Själv så somnar ju T.B till mordutredningar etc. Hahaha, stört! :)

Ja, vad hände under Nyårsafton då?! Jo, jag var med nära och kära. Riktigt nöjd faktiskt. Det var fullt upp den kvällen med hundar och människor. Men vi hade trevligt ändå. God mat och allt. En perfekt kväll på det sista året och en perfekt start på det nya året. Kunde det bli bättre.?! NEJ.


Mumma med ordentlig frukost!

Snart ska jag iväg och jobba. Måste in tidigare för lite pappersarbete. Så jag ska väl börja göra mig i ordning.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0