Best friend soulmate!

Jag har vänner jag absolut sätter först i mitt liv och denna tjej är definitivt en av dem. Känt henne sedan jag var 5 år och vi står varandra lika nära fortfarande vilket är ett under med tanke på allt vi har gått igenom. Hon är guldvärd vän och jag vet att vi kommer hålla ihop tills vi blir gråhåriga.. haha.! Jag vet att jag alltid kommer ha dig i mitt liv.. Älskar dig kompis! ♥ :)
 
(äldre bild - lunchade)
 
Va igår och fikade med denna fillur, tog igen lite tid. Trist nog så var inte allt på topp! Men jag vet att hon är den starkaste människa jag vet och inte kommer sitta hemma och gråta över spilld mjölk. Utan sätta på sig klackarna och köra på järnet och leva loppan. ;) ♥
 
(från igår inne på söder)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2012-07-15 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0