Lördag den 14:e Juli (mobilblogg)

Sitter på Roslagsbanan på väg tillbaka till stor stan igen efter två dagars utvilad hos brorsan i Täby. Ganska seg är jag. Men jag är på väg tillbaka tidigare eftersom jag bestämde hastigast att jag ska träffa min bästa vän en stund. "When a friend I need needs you".. :( Brukar säga att mina vänner är mina "soulmates Friends".. Vänner man har livet ut.

 

Senare ikväll blir det skräckfilm på ingång. En film som inte blivit sedd på väldigt väldigt länge. Ska bli skoj. Minns den inte så bra heller. "The Ring". Den första skräckfilmen jag faktiskt blev så rädd för att jag inte kunde sova på säkert en vecka. Var rädd för flickan som kom ut från tv;n.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0