Lördag den 7:e Juli (mobilblogg)

Sitter just nu och tittar på en timmes intervju med och om Pitbull. Så himla intressant. Han har verkligen varit med om mycket. Dem är i Miami där han visar var han är uppväxt och var allt började för honom. Kul att få se hans syskon och hans mamma. Alla verkar så öppna med allt. När dem visar Pitbull på bilder som ung så log han aldrig.

 

Annars idag så har jag jobbat. Det har verkligen varit jätte kvavt i luften och i och med det varmt. Blir jobbigt att jobba när det är så varmt. Men jag överlevde.. Hahaha. På min rast smet jag ned till parken och träffade mamma M och guddotter Noelia och hennes kusiner tillsammans med farmor. Dem kutade runt och busade och badade. Så himla skoj att träffa dem allihopa.

 

Eftersom jag har haft lite jobbigt med knät nu under dagen så har jag passat på att vila bara. Jätteskönt. Men jag måste ta det lugnt och vila det. Har konstig perioder då jag får ont i knät. Men det blir nog bra.!

 

Hörs senare.! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0