Måndag den 16:e Juli

Hello!
 
Det är måndag igen. Herregud vad tiden går fort. Jag är chockad. Snart är det ju augusti. I helgen så fyller J år och snart kommer det ju en till bebisen i kretsen. Mamma M ska bli mamma för en andra gång. Noelia ska få ett syskon. Så det är mycket som händer nu för tiden. Det är faktiskt väldigt kul.
 
Nå, denna dag har varit bra. Jobbade på bra och sedan så bakade vi på jobbet TEAM WORK. Idag var det vi unga som ägde golven på jobbet. Det var helt underbart att jobba på det viset. Vi hade verkligen kul. Efter jobbet åkte jag förbi och träffa G och lilla syster C och hälsade på lite. Bara för att säga Hej innan jag skulle iväg en sväng för att träffa J. Fick träffa många fina människor på samma dag.
 
Just nu ligger jag i sängen och tittar på fler avsnitt av Sex And The City. Ska försöka komma i säng i tid ikväll. Jag somnade alldeles för sent igår kväll. Så jag ska kika lite avsnitt och sedan titta på tv istället. Fan, annars kommer jag ju fastnade för den här serien igen ju.
 
 
Imorgon händer det också grejer. Jag ska på en lägenhetsvisning. Det kommer faktiskt bli kul och jag ser verkligen fram emot det. Ska ta med mig J också. Då blir det ännu roligare. :)
 
Later! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0