Måndag/Tisdag den 9-10:e Juli

Ska alldeles strax sova. Hämtade precis in min lilla fläkt. Fan känner att det är kvavt inne i rummet. Men jag kanske bara inbillar mig. Min lediga dag har passerat och jag tog en egen dag och bara städade upp rummet. Det började dyka upp klädhögar lite här och var så jag hindrade det innan det blev till stora högar. Så har min underbara dag sett ut. Vet att jag missade en fin dag, men det gör inget. Är lång ledig snart så jag tar igen det då.
 
Har precis kollat på The Big Bang Theory.. Jag älskar verkligen den serien. Så j*vla rolig, haha.. Vill också ha en vän som Sheldon som är över smart.
 
Jim Parson som spelar Sheldon Cooper.
 
 
Nej, jag ska väl sova. Trots jag har sovmorgon så måste jag ändå upp i hyfsad tíd. Så ska stänga och släcka ned. God natt på er! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0