Onsdag den 18:e Juli

Måste börja med att säga grattis till mamma M som fick en son klockan 16.28. Helt otroligt! Lilla Noelia har blivit stora syster. Gud vad roligt. Så stolt över min kompis som gick igenom yttligare en 9 månaders graviditet. Haha, förstår inte hur hon orkar. Men jag beundrar henne något enormt.
 
Malin; Du är en helt underbar mamma och vän! Är mycket mycket stolt över dig.♥
 
Meddelandet jag fick 20 min efter. Stört! :)
 
Just nu så pratar jag med brorsan och kollar på So You Think You Can Dance. Ska alldeles strax sova, upp tidigt imorgon igen. Sista dagen sedan är jag lång ledig till på måndag. Snart åker mamma också. Trist, men lite skönt ändå.
 
Nå, jag ska väl kika klart här på tv;n och sedan måste jag sussa. Jag är ganska trött och det är skönt att det är sista morgonen jag måste stiga upp vid 05.00. Sedan är det slut!!!
 
Vi hörs imorgon igen!
 
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0