Söndag den 15:e Juli

 God dag på er!
 
Hur har er dag varit? Själv så har jag varit på ett litet kort besök till Minneslunden för att "hälsat på" pappa. Har inte varit där sen i mars. Kände att det var dags nu igen. Tände ett ljus för honom och satte mig en stund för att be honom att se efter oss barn i familjen. Vissa behöver mer stöd än andra. Så jag hoppas han lyssnade. :) 
 
 
Saknar honom verkligen, men jag kämpar för hans skull. Jag gör det jag vet han hade velat att jag skulle göra för mig själv. Vad jag hoppas är att han vet att vi verkligen verkligen saknar honom till max. Om jag bara kunde få låna honom från himlen för en dag så jag och mina syskon kunde berätta allt nytt för honom. ♥♥
 
 
Annars idag så har jag varit hemma. Det har varit en lugn och skön söndag. Perfekt. Tänkte ha lite Sex & The City maraton avnsnitt.
 
 
Saknar att Sex and The City går på tv faktiskt. Vet att det brukar göra det, men jag vill ha nya avsnitt. Filmerna är ju i ju för sig bra. Men mer Sex and The City!! Detta får bli mitt Söndagsmys - häng. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0