Söndag den 1:a Juli - EM FINAL

Tjabba tjena!
 
Sitter just nu helt fast klistrad i matchen mellan Spanien - Italien. Självklart så leder Spanien och man kan inte säga att det är fuskt att dem leder med 2-0 eftersom dem gjorde mål med 11 i vardera lag. Fast från och med nu så är det ju jobbigt för Italien eftersom dem har en spelare mindre. Som ni märker är jag ganska insatt i det här.. haha.. Mamma kan nog höra mig skrika och klappa lite då och då. :)
 
Grabben sträckte sig..
 
Okej, jag har inte suttit och kollat på fotboll hela tiden. Som ni ser håller jag på att göra om sidan lite då och då. Känner bara att jag måste vara nöjd om jag ska fortsätta skriva. Så jag kämpar på ändå. :) Idag så har det varit storhandling med familjen och en massa diskussioner angående en viss flytt kanske till höst ;)
 
 
Älskar hur solen försöker tränga sig igenom molnen, så himla vackert!!
 
Har haft en riktigt mysig dag med mor och bror. Brorsan var ju här med hundarna i helgen och vi hade kul. Men nästa helg så blir det ju jobb för min del. Första arbetshelgen på väldigt väldigt länge.
 
Jag kanske har en skit rolig grej i augusti som jag verkligen verkligen och verkligen ser fram emot.! Håll öronen och ögonen öppna så får vi se! Nu ska jag fortsätta se matchen! Spanien leder med 4-0!!! Vamos España!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0