Tisdag den 3:e Juli

God morgon!! :D
 
Hoppas allt är bra med er?! Med mig är det bara bra. Är jättelycklig just nu. Ska alldeles berätta varför. Igår så såg jag en av dem absolut obehagligaste filmerna på väldigt länge - Grave Encounters. Se den. Eller inte. Haha, nej men den filmen var rätt obehaglig.
 
Annars så var det jobb igår och sedan tog jag det lugnt för övrigt. Planerar lite saker längre fram. Just nu så fick jag reda på att jag ska iväg till Göteborg i augusti för att se FC BARCELONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni anar inte hur stor min lycka är för det. Jag är så jävla glad över det. Ser verkligen fram emot att åka och det ska bli så kul. Vi är ett litet gäng so ska åka och jag är så himla peppad. Hahaha..
 
Biljetterna var snabbt slutsålda på ticnet, men vi fick äntligen tag i biljetter efter en massa krigandes över dem. Haha. Fan vi SKULLE HA BILJETTER.. till all pris!
 
Nu ska jag gör mig i ordning för att snart åka iväg och jobba!
Ha en trevlig dag.! Jag vet att jag kommer ha det iallafall.
 
 
Fin bild från igår kväll.. Älskar bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0