Torsdag den 19:e Juli

Wiihoo! Det regnar inte idag! Och det har varit sol hela dagen idag. Kunde inte blivit bättre dag faktiskt. Har jobbat under för och eftermiddagen. Det gick bra. Blev ganska seg mot slutet, men jag klarade det. Så det har faktiskt varit en jättebra dag.
 
När jag kom hem så slängde jag mig på balkongen en stund, men det var inte länge jag orkade sitta, blev så varmt. Eftersom jag sedan bestämde mig för att gå in så passade jag på att testa nagellacket jag fick av min kollega på jobbet. Jättefint nagellack och kommer definitivt få sitta på under min lilla långlediga helg.
 
Faktiskt så måste jag påpeka igen att detta var nog första gången jag hade lite sommarkänsla i mig. Mysigt faktiskt. Hoppas såklart på fint väder under helgen, men enligt rykten så kommer det att regna.! Trist :(
 
Aja, det är ju såklart svensksommar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0