Torsdag/Fredag (natt) den 6:e Juli

Ska alldeles strax krypa ned i sängen. Kikar lite på en serie innan. Har haft en riktigt mysig dag idag.. Det var varmt och skönt idag. Ännu bättre igår. Kände mig lite blommig idag :)
 
 
What's cooking good looking?! Looking good Ziggy, snällaste ziggy!
Dagen var perfekt, tog det lugnt samt gjorde lite ärende tillsammans med lilla syster C. Imorgon är det dags för jobb igen. Ska in tidigare och jobba lite administrativt. Sedan så jobbar jag vanligt till kvällen. Okej sedan så ska det faktiskt bli min första helg jag jobbar sedan i maj. Så det kommer kännas konstigt att jobba helg igen. Men jag ser fram emot det lite grann. Sedan är jag ledig måndag igen. Så himla skönt.!
 
Hur som helst så ska jag få lite skönhetssömn nu!
 
Vi hörs imorgon igen! God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0