Värdekupongen blev till en tjugolapp

Komiskt grej som hände idag på jobbet, jag och tjejerna på jobbet gick och handlade på rasten. På vägen tillbaka så hittade vi en värdekupong som liknade en riktig tjugolapp. Då fick jag plötsligt en flashback och tänkte på när jag var liten då jag och mina kompisar tog en leksaks peng som liknade en riktig. Så vi kunde ta en 50 lapp och vika den så pass bra att folk kunde luras ut av den.
 
Vi band fast den i en lite tråd som inte syntes så bra. Det var bra för då kunde vi dölja den. Vi placerade leksakspengen utanför porten, och så fort någon gick förbi satt vi där beredden på att dra i snöret ifall någon skulle plocka upp den. Vi hade verkligen jättekul. Man skrattade varje gång då man drog i snöret när någon gick förbi och skulle plocka upp pengen.
 
Så idag ville jag testa en grej. Jag vek värdekupongen så pass bra att inte någon skulle märka att det inte var en riktigt tjugolapp. När vi sprang ut senare och tittade så var den borta. Hahaha, då hade någon stackare plockat upp och trott att det var en riktigt. Hahaha.. :D:D I'm Evil.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0