Fredag den 8:e Juni (mobilblogg)

Idag börjar EM 2012!! Wohoo!! Äntligen! Kommer bli så jävla kul i sommar med EM. Fotboll är den bästa sporten och senare i juli kommer OS. Skoj.! Men jag ska väl vara ärlig att jag hoppas Spanien tar hem EM. Dock så hoppas jag på att Sverige tar sig långt.

Annars då?! Jo mina vänner, var ju och såg PITBULL!!!! Den snygga kubanen. Fyfan. Snacka om att var bäst snyggast och vackrast. Så sjukt nöjd med konserten. Skönt att han körde en del på spanska. När han dansa lite latinomoves så var man ju helt fast. Nej, men ni missade verkligen något. Kommer han igen så är jag lätt på att gå och se honom. Hans konsert var ju som värsta festen!

Mitt nya schema ha börjat och jag är väldigt nöjd. Så det är faktiskt skönt att få gå upp i tid samtidigt som jag kommer tjäna mer. Super nice.! Med ett väldigt schysst schema också. Mycket händer omkring en just nu. Men man tar allt som det kommer. Det får man nöja sig med.

Annars så är allt super bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0