Lördag den 2:a Juni (?) (mobilblogg)

Vet ni vad jag fick höra idag av mamma M?! Hon berättade att det stod i tidning att idag - JUNI (svensk sommar), så är det tydligen kallar än vad det var på julafton. Är inte det galet. Att idag är det kallare än vad våran senaste julafton var!!! Stört ju! Fattar det inte. Det är ju jävligt kallt för att vara juni. Vad fan händer?! Sjukt ju. Smälter det än. Hmm..

Jaja. Jag har, trots det dåliga vädret, haft två underbara dagar med mina barnbens vänner och min guddotter. Sådan skillnad när jag är med mitt gudbarn själv än när "mamma" är med. Då är hon världens gulligaste och snällaste, artigaste ungen någonsin. Så sjukt. Hon bad om lov för minsta sak. Jättegulligt.! :)

Idag hade vi mys kväll, blev mycket skräp och gott gott. Vi hade riktigt trevligt tillsammans. Sista timme. Satt jag och la pussel och små snacka lite med lilltjejen. Så duktig att lägga pussel och så himla go! Fick som vanligt massa goa pussar och kramar när man skulle gå. Väntar redan till att få träffa dem igen.

Igår var jag även på bio. Men In Black III. Skit bra film! Så himla bra och rolig. Will Smith och Tommy Lee Jones gör det igen och dem är lika coola och roliga än. Dem vet verkligen vad vi som tittar vill se och vad vi som tittar blir underhållande av, vad vi anser är roligt. Så himla bra. Väntar dock på fler mer nyare filmer av Will Smith.!

Nå, det är vad dessa två dagar har sett ut. Snart eller rättare sagt imorgon så är det dags för konsert.! Wohoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0