Lördag den 9:e Juni

Go'kväll! :D

Vem sitter och tittar på eftersnacket av Holland-Danmark matchen?! Jo jag.! Jag ÄLSKAR att Henrik Larsson är med i studion och är med i eftersnacket. Skönt att se att en vettig människa som kan spelet och som har själv spelat för inte så pass länge sedan. Han kan ju dagens spel och teknik. Riktigt kul att se faktiskt.

Nå, Danmark vann! Dock så hejade jag faktiskt på Holland. Dem har ju riktigt bra spelare och man förväntade sig även att deras spel skulle vara mycket bättre. Tycker faktiskt att Danmark hade ett riktigt bra upplägg och ett sjuktbra försvars spel.

Okej, bortsett från fotboll så har jag igår varit och köpt en ny sele till Romeo. Den verkade lite stor, men när vi åkte tillbaka dit idag för att byta till en mindre upptäckte vi att en mindre hade varit för trång. Vi behöll den som vi köpte. En riktigt bra sele, bra mycket bättre än den gamla slitna vi hade innan. Måste tacka dem på Arken Zoo som var så otroligt tålmodiga med mig och för att dem är så välkommande. Haha, dem kände igen mig från igår. Men det ger riktigt bra service.




Köpte även små "id-brickor" till både Kiara och Romeo. Så himla fin.

Nu ska jag ut en sväng med Romeo innan det är dags för nästa match och då är det Portugal som spelar. Wohoo.! Älskar att EM är igång. Så himla skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0