Måndag den 11:e Juni

EM ÄR JU SÅ SJUKT KUL! FICK PRECIS SE SVERIGE GÖRA MÅÅÅÅL!!!! FY FAN VAD HÄRLIGT DET ÄR ATT SE DEM GÖRA SÅ JÄVLA BRA IFRÅN SIG.! SÅ SJUKT BRA!! Och nu fick man se 1-1. Fan också.! Nä, men jag hoppas på ett 2-1 slut för Sverige. Vi måste ta hem detta.! Fy fan vad vi skulle lyftas då. Sverige är just nu väldigt skarpa.! Så sjukt stolta över dem.! Okej nog om fotboll.! Ni vet att jag älskar FOTBOLL :D

Idag har jag jobbat bara och det har varit väldigt skönt trots att jag sov piss dåligt och behövde gå upp 05.00 imorse. Så sjukt seg jag blev bara. Mådde illa på morgonen. Kan bero på att jag sov dåligt. Imorgon blir det en lite längre dag och på onsdag ännu längre och sedan på torsdag så får jag en kortare dag. Hahaha, nu vet ni mitt schema. :)

(Besviken, Ukraina leder nu med 2-1.. Jag gråter floder)

Aja, efter matchen ska jag ut en sväng med Romeo. Och sedan så måste man sova, upp tidigt imorgon igen. Att upp vid 05.00 är så jävla tungt tycker jag, folk klagar att dem måste upp vid 06.00, 07.00. Fan det är sovmorgon för mig. :)

Nej, vet ni vad jag är så inne i matchen så vi hörs imorgon istället!

God natt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0