Söndag den 17:e Juni

För första gången på länge så håller jag med mamma om att det i stort sett har regnat och var kallt hela JUNI och då är vi faktiskt snart inne på Juli snart. Det är helt stört. Men aja vi får hoppas på det bästa.

Igår var det en trist dag. Efter tre månader så åkte Romeo hem till brorsan igen. Det kändes väldigt konstigt att sova utan honom i natt. Ingen som morrade på morgonen och ville komma upp eller någon som behövde rastas imorse eller igår kväll. Så efter tre månaders rutin så kändes det väldigt väldigt konstigt. Men igår när jag åkte till brorsan och lämnade honom så stannade jag en stund och vi lagade lite käk och kollade på tv. Lämnade ju över alla prylar jag köpt till hundarna också. En hel del faktiskt, men jag vet att det kommer komma till bra användning.


Det var jag som lagade korvstrogarnof..




På väg till brorsan..

Idag är en ny dag och även slutet på denna vecka. Imorgon jobbar man igen och sedan är det två dagar på det och därefter så man ledig igen. Det är så min vecka ser ut just nu. Sedan så får vi se vad som händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0