Söndag den 24:e Juni

Glad midsommar på er!
 
Kanske lite efter men jag hopaps ni alla fick en fin midsommar för det fick jag och jag är väldigt väldigt nöjd. Hade mina fina syskon omkring mig och det kunde inte ha gjort min midsommar bättre faktiskt.
 
Vi år god mat och bara hade det mys. På menyn så stod det..
 
Förrätt: Smörgåstårta
Huvudrätt: Revbensspjäll m.rösti och bea sås
Efterrätt: Banana split
 
 
Riktigt lyckat faktiskt! Allt gjorde vi själva också. Awesome work!
 
 
Innan dem blev smarrigt tillagade.. Så himla gott var det.
 
 
Banana split, med lite extra jordgubbar på sidan av. Så himla lyckat.
 
Jag fick en rikigt mysig midsommar :) Är jättenöjd och med den goda maten kunde inget slå fel faktiskt. Såg skräckfilm också, samt en rolig film. :P Kiara och Romeo var ju såklart med och firade midsommar och jag tror Kiara har funnit sin nya bästa vän..
 
 
 
Jag hoppas ni får en trevlig söndag. Det ska jag ha, ska alldeles strax bege mig iväg en sväng. Mother dear needs me :P Så vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0