Tisdag den 12:e Juni (mobilblogg)

Hallelåja! :D

Hur mås det? Själv är jag på väg ut med lille Romeo. Har plockat fästing på honom idag och fy sjutton vad svårt det var. Så glad att jag fick bort den. Men alltså jag tror huvudet fastnade lite så jag satt och plågade stackars Romeo i över en timme för att få bort ALLT! Men annars så har min dag varit intressant! Fick jobba med bästa T.B idag. Team Work alltså!!!!

Ja och vad hände när man skulle hem idag?! Jo då börjar det åska och blixtra! Höll på att falla i tårar. Hatar åskan och att det blixtrar gör väl inte saken bättre. Så snällt av min arbetskompis som skjutsade hem mig.! Det spö regnade verkligen.!

Aja, trött och måste sova! Jobb imorgon. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0