Tisdag den 19:e Juni

Tjabba!!! :)

Hoppas allt är bra! Själv så sitter jag här och tittar på Sverige Frankrike matchen. Visst vi är ute, men det är ju ändå kul (som Henrik Larsson sa) att förstöra för andra :) Muahaha. Nej skämt o sido.

Dagen har varit väldigt lugn, jobbat och jobbat. Slutade tidigt idag, tack och lov.! Skönt som satan. Imorgon ska jag ut till brorsan och hänga lite efter jobbet. Ska planera midsommar tillsammans. Det kommer bli riktigt nice. Sedan så är jag på extra glatt humör för en kompis till mig är tillbaka (tillfälligt) på jobbet nu under sommaren. Så jag kan hänga med henne, vilket jag är as glad för. :D - Danyelee!!!!! My chica is back!



Har under den senaste tiden blivit kär i mina svarta Converse, jag måste bara säga POWER TO THE PEOPLE - WITH CONVERSE. Fan vad många som har dem nu. Har tjatat länge på att mitt gudbarn ska se lika cool ut som jag i ett par egna. Vi får se längre fram. Gillar ju skämma bort henne ;) Hon är så himla söt och go. Älskar hänga med henne, hon är så tuff nu för tiden. Hahaha.!


Haha, Noelia är tuffast på stan!

Min kompis sa till mig idag, ska du inte ha barn snart.?! Mina ungar måste ha någon att leka med! :O Är kvinnan tokig. Hahaha, ska jag ha barn nu, när jag inte ens har ett liv själv liksom. Kanske måste hitta mig en karl först också. Annars kan det vara lite svårt. Men absolut vill jag ju ha en barn.. En vacker dag. Nä, men det är klart. Just nu är väl lite tidigt.. måste jag erkänna. Men då vet jag att D kommer att påminna mig om det ;)

Nää, nu ska jag se klart matchen här och därefter så måste jag sova. Fan det är jobb imorgon också. Plus att jag ser att telefonen är igång i ett kör nu. Det snackas Brasilien resa, Brasilien karneval, och dansa massa samba. Mina vänner har gått och blivit tokiga, men det är dem alltid. Fast jag älskar dem ändå.. Haha.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0