Tisdag den 26:e Juni

God morgon! :)
 
Sitter just nu och tittar på den perfekta serien där allt verkar vara så perfekt hela tiden. Eller okej, den ska alltid sluta bra. Sjunde himlen. Men även om man tröttar på den så kan man ju inte sluta titta på den.
 
Hur som helst. Igår var det payday. Köpte en del grejer så som gummistövlar, grejer till brors katt och en av hundarna, lite kuddar och sådant till bror med. Men det var väl det. Sedan köpte jag även hårfärg så jag kunde färga håret - SVART!
 
 
 
Vi var nämligen på IKEA igår och tittade på lite grejer. Testade lite soffor och bara kikade allmänt runt. Jag blev själv så sugen på att köpa soffa, men jag kanske ska skaffa mig ett hem först.
 
 
Nu är min lång ledighet slut. Dags för att fortsätta veckan med att jobba. Så vi börjar med ikväll. Ska jobba hela veckan. Efter det så väntar det roliga grejer :) Jag hoppas denna veckan eller nästa. Ska väl snart börja göra mig i ordning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0