Fredag den 9:e Mars (mobilblogg)

God kväll! :)

Det är fredag. Önskade att jag kunde vara glad att det är fredag, men eftersom jag jobbar helg så är jag tyvärr inte det. Ska alldeles strax sova. Tänkte först bara slänga in ett inlägg.

Nå som sagt det är helg och det är dags att jobba helgen. På måndag så ska jag vara hundvakt åt mina små söta underbara älskade sötnosar, Kiara och Romeo. Ska bli super mys i tre dagar med dem. Jag ser verkligen fram emot det.! :)

Nu ska jag ringa min kära bror och kolla hur läget är med honom.! Sedan måste jag sova.! Upp tidigt imorgon bitti igen.! Så ni får sova så gott allesammans! Hoppas grannarna lugnar ned sig bredvid också. Dem skrattar så himla mycket.!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0