Onsdag den 21:a Mars

Tjabba tjena!

Jag har fått värsta Astrid Lindgrens toka. Kikar på Pippi, Barnen i Bullerbyn och en massa. Jag älskade just dem två filmerna som barn. Riktig mysigt och kul att se vad man som barn önskade man fick göra.

Nå, den senaste tiden så har jag jobbat och en massa hundar har varit här också. Jepp, hundarna är väl den andra delen av mitt liv kan man nog säga. Jag spenderar väl en hel del med dem just nu. Älskar vara med dem. Så mysiga och roliga att busa med.!





Okej, det är kort om vad som har gjort.! Inge märkvärdigt.! Hur som helst ska göra mig i ornding nu. Ska iväg och jobba! Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0