Onsdag den 7:e Mars

God dagens!

Vaknade tidigt och sedan har jag sovit till och från. Ringt samtal nu för ett tag sedan. Och nu så är jag bara lat av mig. Något jag inte orkat är att kika om jag kan tvätta något idag. Är ledig. Har en liten mini helg just nu. Två dagars ledighet är inte fel i mitten på veckan. Jag njuter av det.

För ett tag sedan så beställde jag hem 5 låne glasögon från hemsidan www.favoptic.se och då fick jag tre dagar på mig att välja ut ett par glasögon jag ville ha. Man går in på deras hemsida och kikar bland deras bågkollektion som man väljer att vilja låna. När jag sedan hade valt sickade jag tillbaka glasögonen och mejlade dem mitt val och gav dem mitt recept. Efter en vecka så fick jag nya glasögon. Är nöjd. Håller på att vänja mig vid dem än.







Nä nu ska jag göra lite lunch. Hungrig. Men vi hörs senare! Ska lägga upp en låt medan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0