Fredag den 4:e Maj

God morgon allesammans!

Har precis kollat på en ut av mina favorit serier.! Det var ett riktigt bra avsnitt faktiskt. Snart säsongs avslutning. Typiskt. Alltid så när det börjar bli som mest spännande. Hur som helst, veckan har för tusan gått riktigt fort och nu är helgen tillbaka igen. Skönt för er som är lediga :) Själv jobbar jag hela helgen, så typiskt.

Jaha, annars så har väl veckan varit som vanligt. Firat Valborg och kollat på bra filmer. Det är precis som det ska vara. Igår åkte jag ut till bror min och skulle "spela" vuxen. Jag skulle sätta en viss person på plats och det tyckte jag att jag lyckades med. Så förhoppningsvis gick mitt budskap fram. Återstår att se till på måndag.

Nu är det helg och jag ska alldeles strax börja göra mig i ordning men just nu så ska jag beställa biljetter till PITBULLS konserten. Jag är så glad att det sker något skoj till sommaren som man faktiskt kan se fram emot. Det är verkligen en artist jag vill se. Han är ju så grymt bra på att föra rap, hip/hop, lite smak av latinmusik. Det är det som gör honom så unik. När han står med sina snygga kostymer.

Pitbull - Sube las manos pa'riba (Live Latin Billboard awards)



Dags att komma igång med dagen!




Kommentarer
Postat av: Malin

Haallåå trodde redan att de fanns skoj och se fram emot i sommar.. Juli speciellt.....:)

2012-05-05 @ 18:44:39
Postat av: Till Malin

ja men det är ju klart!!!

2012-05-05 @ 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0