Tisdag den 1:a Maj (mobilblogg)

Shit! Det är redan den första Maj liksom. Fan vad sjukt. Tiden går ju så sablande fort att det inte är sant.?! Aja, men det är första Maj vilket innebär att det Valborgsmässoafton igår. Hur firade ni? Själv så var jag hos min bästaväns jobb och käkade riktigt riktigt god mat. Fyfan.! Åt så gott att jag fick magkramp efteråt typ. :P

Det var fullbokat igår, men så snäll som min underbara bästa vän så lyckades hon göra om lite och gjorde så vi kunde komma och käka hos henne.! Det älskar vi henne för. Kvällen var gjord.! Det var faktiskt trevligt. Såg en störd film med Antonio Banderas också. "The Skin I Live In". Sjukt störd film. Pedro Almodóvars verk... Fyfan alltså.

Nu är det till att sova. Ska upp om några timmar. Men jag är nöjd med dagen och gårdagen. Har varit mys pys bägge dagarna. Haha.. Sweet! Hörs imorgon igen.!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0