Tisdag den 29:e Maj

Hejsan hoppsan!

Hade ni en trevlig helg?! Firade ni morsdag? Jag hade en trevlig helg, kollade Eurovision hos brorsan och sedan så var det mors dag på söndagen. Då firade vi mamma.! Vi gav henne en middag och bra sällskap. Självklart fick hon dessa vackra blommor av mig och min bror :D






Självklart så har jag kvar Romeo här. Vi sitter ihop nu för tiden ;) Min älskade lilla krabat. Han är så rolig. Busar hela tiden med varandra. Vi kan verkligen busa mer och mer nu för tiden. Han är en helt annan hund när han är med mig än när han är med min bror. Just nu ligger han och sover. Så söt. Som min mamma brukar säga; han vet att han är söt. Använder sig av sina stora ögon och tittar på en. Ååhh.. sötnöt! Hahaha.



Nej annars då?! Jo idag har man varit och köpt något för ena hunden och sedan igår lite till mig själv. Men det är allt för denna månad. Sedan så har det bara börjat lugnt denna vecka. Sker lite nya förändringar på jobbet. Nytt schema och allt. Kommer kännas konstigt och att få byta schema och allt. Kommer bli annorlunda. Till det bättre hoppas jag. Snart är jag lång ledig. Ska bli skit skönt. Imorgon och på torsdag blir det jobb och sedan lite paus. Till helgen så är det dags för konsert.!

SUBE LA MANOS PA'RIBA, DALE PA BAJO, DALE PA UN LAO, PAL OTRO LAO!!!!! PITBULL.. BABY!!! :D

MEN IN BLACK II SOUNDTRACK!




Väntar till helgen.! Ser verkligen fram emot det. VERKLIGEN!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0