Torsdag den 17:e Maj (mobilblogg)

Halloj!

Torsdagen är snart över och imorgon är det fredag. Det har varit en riktigt bra dag och jag är just nu ganska trött. Men jag har gjort roliga saker och det är bra.

Juste, det är så mycket bebisar på gång att bebis namn flyger omkring i huvudet på mig.. Haha. Skickade en bunt med namn till mamma Malin imorse. Fick värsta rycket typ.

Annars idag så har jag bara hängt med lilla C. Vi käkade lunch i stan, eller rättare sagt så köpte vi med oss lunch och satte oss vid kajen vid Slussen. Kikade över mot grönan och snackade lite inför sommaren. Promenerade runt stan och kollade på roliga människor. Skojsigt.! :)

Det var min dag! Hur var eran?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0