Måndag den 1:a Oktober

Förlåt, det blev inte så mycket skrivet i september. Men aja hur om helst. September var en bra månad. Vi får väl se hur oktober blir.
 
I september så fyllde jag år. Firade inte min födelsedag på något speciellt sätt pga orsaker. Till viss del så jobbade jag, men jag blev firad av mitt gudbarn och mamma M. Dem var såååå söta och snälla. Hahaha, Noelia sjöng säkert "Ja må du leva" 6 gånger för mig. Plutten då. Så söt. Sedan fick jag en jättefin present  ut av dem och vi åt jättegod mat som mamma M lagade och därefter blev det en jättegod tårta. Vi hade jättetrevligt och jag är nöjd med min födelsedag på så vis. Kunde inte blivit bättre.
 
Sedan hade jag min bästa vän som köpte ihop lite grejer för en perfekt middag och film kväll. Så nöjd. Älskar henne för det. Sedan sa hon: Men detta var inte allt. Fast för mig räckte det långt och mycket väl. Hade en jättetrevlig kväll med god mat och film.
 
Fick jättefina presenter av min familj också. Så jag är väldigt väldigt nöjd. Sedan unnade jag mig ett par nya converse också. Hahaha, allt är perfekt just nu ;) Juste, många som tyckte det var kul att ringa mitt i natten och sjunga "Ja må du leva". Jag älskar er alla. Ni klurade ut att jag fyllde år, fast jag lät bli att berätta så tog ni reda på det bara för att. Underbara ni är..
 
 
 
Måste hoppa in i duschen och kila iväg och jobba nu. Ni får ha en fortsatt trevlig måndag allesammans! Nu är hösten här också. Lite mysigt tycker jag faktiskt det är. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0