Tisdag den 30:e Oktober

Vänner har fyllt år och har firats. Grattis till alla er!!
 
Oktober månad har varit bra. Jag har haft mitt gudbarn som fyllt år, en av mina bästa vänner har nyligen fått en lite pojke som är huuuur söt som helst. Helt underbart vacker. GRATTIS GRATTIS!!! :) Ja, och sedan så har jag äntligen börjat träna igen. WOHOO! Vuxen poäng till Marre ;) Hahaha. Lite matlagning har börjat komma igång. Löneförhöjning är aldrig fel. Sen så har jag bara varit lite sjuk också. Till och med idag stannade jag hemma för att jag kände mig hängig, tung i huvudet, det pulserade i hela huvudet och sedan så gjorde det så sjukt ont i halsen att jag höll på att börja gråta nästan. Mår betydligt mycket bättre nu och jag har fått en massa saker gjorda idag eftersom jag stannade hemma från jobbet idag för att se om jag blev värre, men som mamma sa "Viruset har lämnat mig".. Hahaha
 
 
Ja och sedan har vi ju alla märkt att det är höst och att det även börjar närma sig vinter.. Fyfan vad kallt det har börjat bli. Första snön har ju redan kommit och jag hoppas att vinter blir samma som förra året. För då var det inte mycket snö utan ganska lagom och vi slapp alla dessa oplogade vägar överallt.
 
Lite bilder att bygga på detta inlägg är får ni här. Det är lite blandade bilder.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0