Onsdag den 5:e September

Hello!
 
Ska strax släcka lampan och lägga mig. Är trött och ska upp tidigt imorgon igen. Bara jobbar, sover, jobbar, sover. Den enda kontakten man har med den sociala världen är mobiltelefonen. Det är ju löjligt, men så sant. Utan mobilen hade jag inte haft någon kontakt med mina vänner. Stört egentligen. Men pengarna är i stort behov just nu så, måste göras.
 
Neej, nu ska jag faktiskt ta och lägga mig och läsa lite. En bok jag faktiskt tycker om. Konstigt nog eftersom jag aldrig läser, men jag har fastnat lite i den här faktiskt. Så det blir nog bra.!
 
 
Dessutom har jag "Water For Elephants" på tv i bakgrunden. En sådan sablans bra film alltså. Rekommenderar jag starkt faktiskt.
 
En annan film jag måste rekommendera är även "50/50". En verklighets baserad film om en kille som får cancer och hur han överkommer den. Men den är lite humoristisk och bra allmänt bara. Väldigt väldigt bra skådespelare och att den ger en lite blandade känslor också. Jag kan relatera mycket som anhörig till en cancer drabbad. Min pappa, som höll humöret uppe och även humorn. Så absolut värt att se.
 
Nej, måste sova.!
 
God natt :) ♥
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0