Måndag den 22:a April

Hejsan hoppsan!
 
Hur står det till här med er då? Jag jobbar på som vanligt. Men i helgen så har jag faktiskt varit ledig och njutit av att få sova ut och bara ha det bra. Jag älskar att ha det så. Få göra vad man vill och bara få vara. Det är så himla skönt. Men det som har varit bäst med helgen är att det har varit så himla fint väder typ varenda dag nästan och det har ju gjort ledigheten ännu bättre och uppskattande.
 
Det har varit mycket täcken på att våren har kommit. Och det upptäckte jag mest idag då jag såg första HUMLAN. Gaaah dem små krypen är tillbaka. Haha, men det är alltid vår tecken. :)
 
 
I helgen så var jag och besökte brorsan också. Det var kul. Gillar hans nya lägenhet verkligen. Den är helt underbar och jag är så glad att han har kommit närmare oss och sina vänner. Det gör honom också glad och har underlättat en hel del för honom.
 
Så i lördags så köpte vi med oss lite fika och fikade hemma hos honom. Det var faktiskt väldigt trevligt.
 
 
I söndags var det bara att ladda upp för denna veckas jobb. Så jag tog det lugnt. Städade mitt lilla bo här och gjorde det fint. Sedan käkade jag mat framför tvn och bara njöt av söndagskvällen. Det är så jag alltid vill ha det.
 
 
Hoppas veckan kommer bli bra! Men jag väntar fram till torsdag. Det är både löning och jag är sedan lång ledig fram till TISDAG!!!! Jag är så himla glad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0