Tack kompis!

Det finns en underbar vän som jag har kommit väldigt bra överens med. Tyvärr så har vi inte alltid samma smak av killar eller smak av musik, haha. Dock så älskar vi båda djur och jag ser fram emot en lång vänskap. Har lärt mig en hel del av henne. Hon gör mig till en bättre människa. Låter som värsta paret, men nej hon är en jättefin vän. Jag har fått jättemycket ideér som hon har hjälpt mig med. Även skönt att veta att jag inte är den enda med ett taskig bakgrund. Hon är väl den enda människan jag träffat som faktiskt förstår hur jag har mått under min uppväxt. Kompis poäng för det. 
 
Men hur som helst så är jag tacksam för att ha en sådan vän i mitt liv.! :D
 
 
Igår hade vi en grymt rolig tacos kväll.! Alltid lika kul att hänga. Har alltid med mig någon av hundarna. Igår fick det bli Romeo (miniterroristen) som fick hänga på. Min söta lilla buse. Jag beundrar lite hans sätt av att känna igen marsvins doft överallt utan att faktiskt se ett marsvin. Knasiga lilla hund. Jag satte honom i bokhyllan igår. Han passade ju in perfekt. Man kunde ju nästan tro att han tillhörde som ett litet godsedjur. 
 
 
Haha, nåväl.! Har en snarkade hund bredvid mig just nu. Söt, han ligger på rygg med de små tassarna i luften.
 
God natt allesammans.
 

Kommentarer
Postat av: C

Alltid trist med taskig bakgrund, ingen kärlek och någon vill och försöker det bästa. Jag vet.

2013-04-20 @ 16:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0