Torsdag den 11:e April

God kväll månad April.!
 
Tiden går så sjukt snabbt verkligen. Jag tyckte precis att jag skrev att tiden gick snabbt i mars. Men aja, vi kör på som vanligt. Dagarna går och jag jobbar precis lika mycket fortfarande. Ibland antar jag att det blir så mycket att jag sedan knappt orkar göra något annat än det. Sjukt egentligen. Planerar liksom sommar semestern redan. Har dock inte fått tillbaka min ansökan än så jag vet faktiskt inte om jag har fått ledigt än. Men det återstår att se. :)
 
Ja, som sagt så har det varit mycket jobb, möten och utbildningar vilket har gett resultatet av mycket övertid den senaste tiden. Tror det typ aldrig finns en enda dag då jag har slutat då jag egentligen ska ha slutat. Haha.. Så jävla komiskt att det är rena refrängen hela sabla tiden. Men förhoppningsvis så klirrar det lite med i kassan pga det.
 
Nå, jag har faktiskt inte bara jobbat, ska inte ljuga. Jag har gjort andra saker, bror min har flyttat så jag har hjälpt honom med att få ordning på nya lyan. Skit fin lägenhet, jag är verkligen motiverad till att själv flytta nu. Ha allt som är bara mitt. Kommer bli så jävla kul den dagen då det kommer. Gillar brorsan lägenhet så himla mycket.
 
 
Sedan så har det ju faktiskt varit påsk också. Tyvärr så jobbade jag halva påsken. Kom ju hem från Malmö samma vecka där. Jag hade haft det så himla trevligt att ni anar inte. Vill ju nästan tillbaka dit igen snarast. Ser fram emot att åka tillbaka en vacker dag. Det var min pappas hemstad. Han är född och uppvuxen i Malmö. Älskar dialekten. Varje gång jag hörde den så tänkte jag på pappa hela tiden. Den är så himla lugnande i mina öron. Älskade höra pappa prata med sin dialekt. :)
 
 
 
Jag blev chockad när jag kom till jobbet och jag fick ett påskägg av min chef. Inte direkt jag vad hade väntat mig. Dock så var det ju uppskattat trots förvåningen. Haha. Jag hade utbildning samma dag. Så det var det jag mummade på medan jag satt och lyssnade. Inte alltid så himla kul.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0