Söndag den 4:e Augusti

Livet rullar på. Dagarna går. Vad mer kan man säga. Jag är i slutet på min semester. En vecka till sedan är det tillbaka till verkligheten. Synd bara att tiden går fort. Men det gör faktiskt ingenting.

Helgen har varit väldigt avkopplande och lugn. Ska alldeles strax iväg och ta bort ett larm på en fin tröja jag köpte. Dem hade glömt att ta bort larmet. Så nu måste jag tillbaka dit så jag kan börja använda koft/ tröjan. Den är ju så himla fin att jag ska sätta på mig den senare när larmet tagits bort.

I fredags var jag ute och käkade en riktigt god middag med en av mina bästa vänner. Vi hade faktiskt riktigt trevligt. Pratade om den s k framtiden man har framför sig. Denna vän öppnade upp ögonen på mig. Hon fick mig att inse något jag själv inte visste jag ville. Vilket gjorde mig väldigt glad, inspirerad och tankspridd.






Nu ska jag kila iväg på ärende. Så ha en trevlig söndag mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0