Fredag den 8:e Februari

Jösses Amalia! Det är redan februari liksom. Hur fort går inte tiden? Den bara rusar iväg. Eller? Kanske bara jag som tycker det.

Nå hur lever livet? Här är det sjukt stressigt. Jag bara kämpar på på jobbet som vanligt. Är saker hela tiden som jag ska hinna med att göra innan jag går hem. Det är verkligen inte kul. Man kommer ALDIG från jobbet den tiden man slutar. Utan kollar på klockan och säger "Oops slutade 13.30 och nu är klockan 16.00".. Inget roligt alls.

Men nu är jag lång ledig och jag är hundvakt. Har bägge busarna här bredvid mig. Morgon promenaden upp näst. Sedan frukost och lite serier. Därefter så ska jag sedan på lång promis. Men vi börjar så här..

Hörs snart igen.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0