Lördag den 12:e Januari

God kväll!
 
Jag har suttit en stund nu och knakat och knåpat ihop en ny header. Alla bilder är inte utbytta men några av dem blev det. Har valt dem bilder jag anser passar och visar lite av mig. Saker som jag tycker om. Ölen är bara där för att jag har ett fint minne från den dagen jag drack den. Haha..
 
Annars då! Hur har helgen börjat för er.! Min har varit väldigt väldigt lugn. Jag har haft brorsan över en stund som berätta om en lägenhet han har varit och kikat på. Kul att han kom med så bra omdömen om den. Han gillade den verkligen. Så jag hoppas att han får den. Vi alla håller tummar och tår för honom.
 
Nej, jag ska ut med skrutt och ringa brorsan som får hålla mig sällskap nu när det är sent.!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0