Onsdag den 16:e Januari

Precis kollat på film. Var och hyrde tre filmer idag. Är nämligen ledig imorgon och då passade jag på att göra denna onsdag till en fredag för mig eftersom jag jobbar hela helgen och tidiga och långa dagar. Så detta blev lite "fredags mys" för mig. Så imorgon blir som typ lördag. Såg nyss Snabba Cash II, har frågat många om man ska se den. Ifall den är bra. Men jag kan nog säga att den är ju bättre än den första filmen. Mycket mer spännande saker. Hyrde ju som sagt tre filmer. Två kvar att titta på. Men det blir imorgon kväll.
 
Ja,  för övrigt så har det bara varit jobb dem tre senaste dagarna. Så imorgon blir det lite ledigt och då passar jag på att träffa mina bästa vänner. Ska bli jättekul. Träffas så sällan eftersom vi alla har ju vårt eget omkring oss och matcha in dagar då vi inte jobbar eller etc är ganska svårt. Men när vi väl ses så är det bland det bästa jag vet.
 
Nu ska det bli en natt promenad med hundarna innan det är dags att sova. Ser inte fram emot kylan, men det kan vara skönt att ta en natt promenad innan man lägger sig. Jag tycker faktiskt att man sover betydligt bättre då. Eller är det kanske bara jag som känner så?!
 
Men sov gott så hörs vi imorgon!
 
 
En bild från en promenad jag tog i helgen som var. Love the sunshine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0