Söndag den 13:e Januari

Hello! :)
 
Helgen gick fort, men det beror nog på för att man har varit hemma hela helgen. Har inte mått så bra, av någon anledning har jag mått illa. Har liksom inte hänt något utan jag mår illa ena stunden och sedan mått bättre några sekunder efter. Så jag vet inte riktigt vad det är. Men jag irriterar mig på att jag mår jätteilla och sedan plötsligt mår jag bra igen. Man vet inte riktigt då vad man ska göra.
Aja, skitsamma. Det var en riktigt fin dag idag. Jag tog en promenad med lillskrutten och bara njöt av frisk luft, men fan det är okej med att vara hemma den här helgen. Fick vila ut på mitt sätt. Kollat lite på serier och filmer för det mesta. Igår gick ju Sagan Om Konungens Återkomst på tv. Det var perfekt, med lite popcorn uppladdat. Kröp upp i min soffa med min teddyfilt. Dem är ju så sköna.
 
♥ :P
 

Kommentarer
Postat av: Mamita

Fin header med Prinskorven, Busan och bärs :-) Mamita

2013-01-16 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0