Söndag den 28:e Juli

Helgen har varit super lugn och skön. Varit med underbara vänner. Kunde inte varit mer lyckat än så.

Igår så träffade jag mina bästa vänner. Hade lite middag och sen så var det lite paket utdelning för tjejerna som faktiskt har fyllt år. Det var sena paket. Men det viktigaste var att dem fick något. Dem blev nöjda och jag kunde själv inte komma på något bättre. :)





Själv har jag hamnat i en epidemi då jag bara läser och läser. Folk kallar det "tantsnusk". Deras sätt att sätta genre på det jag läser mest jusr nu. Men jag hsr faktiskt börjat läsa annat också. Köpte även en ny bok idag.

Under semestern nu har jag läst tre böcker. Ganska skickligt för att vara jag. Men vi får se, för just nu har jag oturen att hitta böcker som är trilogier vilket innebär att jag nu väntar på tre olika böcker vars uppföljningar kommer till hösten. Detta gör mig galen. Försökte på en bok på engelska och det gick skit bra. Men nu måste jag vänta på andra boken. Så himla typiskt alltså.



Skit bra bok iallafall. Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0