År 2014

Woop Woop!
 
År 2014 är här! Shit vad tiden går fort. Jag kunde knappt själv tro det när jag skulle skriva min signatur samt dagens datum. Skit konstigt. Fast detta år satsar vi på roliga saker och äventyr.
 
Måste berätta om helgen som var för en vecka sedan. Jag hade så trevligt med dessa tjejer på bilden. Vi hade verkligen en riktig LATINO helg. Åt bara sydamerikansk mat samt hade bara allmänt en toppen helg. Jag kunde inte varit mer nöjd. Det bästa var att det var en sådan lugn och skön stämning. Vi alla tre i vanliga fall lever helt olika liv och att vi är alla tre var ett tag sedan. Men det var kul.
 
 
 
 
 
 
Räknar med fler sådana här kvällar igen detta år..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0